Peter in de media

In de Spits (zie pagina 5)

http://digi.spitsnet.nl/2008-08-13/1024/

Eenvandaag 15-08-2008

http://www.eenvandaag.com/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=33786&nav=33785,33791,33786,33784,33779,33780,33781,33769,33776,33771,33777,33775,33772,33770,33773,0

5 Responses to Peter in de media

  1. Egor van Elven schreef:

    Beste Peter,

    ik heb eenvandaag van 15 augustus net gezien. Je begon op te noemen welke kamerleden ook een discutabel verleden hebben. Uiteraard vroeg de sjoernalist van eenvandaag niet door, en we hoorden maar 2 namen! Ik zou graag alle namen willen horen, kan je die niet op deze site vermelden?

    PS ik genoot van je laatste zin in dat stukje van eenvandaag: een spion voor de burger wiens portemonnee wordt leeggeroofd door Den Haag!

  2. Annamarie schreef:

    Ik heb veel waardering voor de inzet van de heer Siebel en zijn doelstelling, ik mocht wensen dat er zo meerderen zouden zijn.

  3. petersiebelt schreef:

    Egor,

    Nog even geduld, het moet allemaal heel zorgvuldig gebeuren en gezien de gevoeligheid mag er bij publicatie geen punt of komma verkeerd staan.

    Mvg,

    Peter

  4. S. Hawk schreef:

    I.d.d. Egor, dat was mij ook opgevallen..had ook niet anders verwacht van 1 vandaag trouwens hoor.
    Maar Peter, nu wordt er een onafhankelijk onderzoek ingesteld naar J. Cramer of Kramer…is er in uw archieven niet iets te vinden over haar?
    Publiceer vast een eigen onderzoek! Levert veel publiciteit op voor u en dat vind ik geloofwaardiger dan het zogenaamde “onafhankelijke” onderzoek.

  5. Paul schreef:

    Voor mij ben je in ieder geval een held.

    Ik heb al je boeken!

Geef een reactie

